چگونه با گوشی موبایل یک وب‌ سایت طراحی کنیم؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید می‌توان به‌سادگی و فقط با یک گوشی هوشمند و بدون هیچ اطلاعات کدنویسی یک وب‌سایت طراحی کرد. تا همین چند سال پیش، طراحی وب‌سایت با گوشی رؤیایی بیش نبود، اما امروزه به لطف پیشرفت روزافزون تکنولوژی این امکان برای کاربران فراهم آمده است تا در هر زمانی و در هرجای این کره خاکی حتی به‌صورت آفلاین! وب‌سایت موردنظر خودشان را طراحی کنند.

اگر شما هم به‌تازگی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اید و بودجه کافی برای طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت سازهای موبایلی است. پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

چگونه-با-گوشی-هوشمند-یک-وب_سایت-طراحی-کنیم؟

طراحی سایت با گوشی موبایل توسط سایت سازهای خارجی

طراحی سایت وردپرسی با گوشی موبایل

به‌جرئت می‌توان گفت سیستم مدیریت محتوای وردپرس، در بین رقبای خود با اختلاف زیادی در صدر جدول قرار دارد. چندزبانه بودن، ظاهر کاربری ساده و زیبا، به‌روزرسانی‌های مداوم و همچنین تیم پشتیبانی قوی سایت شما را تا حد زیادی از حمله هکرها در امان نگه می‌دارد. ویرایشگر موبایلی وردپرس نیز با همان ظاهر ساده و کاربری آسان به شما این امکان را می‌دهد تا از بین صدها قالب، قالب موردنظر خود را انتخاب، محتوای خود را مدیریت و با ویژگی‌های موردنظرتان، در کمتر از ده دقیقه وب‌سایتتان را منتشر کنید!

نسخه موبایلی و تحت وب وردپرس را می‌توانید به‌صورت کاملاً رایگان دانلود کنید. همچنین وردپرس قالب‌ها و افزونه‌های رایگان بی‌شماری در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید برای طراحی یک سایت حرفه‌ای از آنها استفاده کنید.

طراحی-سایت-وردپرسی-با-گوشی​

آموزش طراحی سایت وردپرسی با موبایل

طراحی سایت با گوشی توسط نرم‌افزار وردپرس، کار نسبتاً راحت و ساده‌ای است اما برای اینکه بتوانید با وردپرس یک سایت طراحی کنید نیاز است تا مراحل نصب آن را طی کنید. با ما همراه شوید تا مراحل نصب وردپرس برای طراحی سایت با گوشی را به شما آموزش دهیم.

نصب-نرم-افزار-ksweb

1.نصب نرم‌افزار ksweb

نصب-نرم-افزار-وردپرس

2.نصب نرم‌افزار وردپرس

ساخت-پایگاه-داده-my-Sql

3.ساخت پایگاه داده

راه-اندازی-وردپرس

4.راه اندازی وردپرس

نصب نرم‌افزار ksweb

این برنامه یک شبیه‌ساز سرور قدرتمند است که برای گوشی‌های اندرویدی طراحی شده است. اگر قصد طراحی سایت با گوشی را دارید حتماً باید این نرم‌افزار را نصب کنید. عملکرد این نرم‌افزار مشابه زمپ یا ومپ برای ویندوز است. برای استفاده از نرم‌افزار وردپرس حتماً باید این نرم‌افزار را نصب و راه‌اندازی کنید. پس از نصب این برنامه یکبار آن را ببندید و مجدد باز کنید و سپس  گزینه‌ ksweb pro  و lighttpd را فعال کنید

سپس وارد قسمت tools شوید و گزینه‌ phpmyadmin را انتخاب کنید. در پنجره‌ باز شده بدون اینکه تغییری در آن ایجاد کنید گزینه ok را کلیک کنید، مجدداً پنجره‌ای باز می‌شود که نیاز است دوباره ok را انتخاب کنید. پس از آن به قسمت status وارد شوید پس از اینکه phpmyadmin دانلود شد، یکبار دیگر گزینه‌های ksweb pro  و lighttpd را خاموش و مجدداً روشن نمایید.

نصب ksweb برای ارتباط هاستینگ از طریق گوشی

نصب نرم‌افزار وردپرس

برای طراحی سایت با گوشی، بعد از آنکه نسخه موبایلی وردپرس را دانلود کردید، فایل نصبی آن را کپی کنید، وارد حافظه داخلی گوشی شوید. پوشه‌ای به نام htdocs ایجاد شده است. وارد آن شوید و فایل نصبی وردپرس را در آن پیست کنید. فایل را از حالت فشرده خارج کنید، مدتی صبر کنید تا این کار انجام شود. بعد از اینکه فایل به طور کامل اکسترکت شد می‌توانید فایل فشرده‌ آن را حذف کنید. بهتر است نام فایل را تغییر دهید. سپس وارد مرورگر خود شوید و آدرس زیر را در آن وارد کنید:

http://Localhost:8080

اگر تمام مراحل را درست انجام داده باشید در اینجا باید یک پیغام خوشامدگویی دریافت کنید. این بار آدرس زیر را در مرورگر وارد کنید:

http://Localhost:8001

در صفحه ورود phpmyadmin در قسمت username، کلمه‌ root را وارد کنید و قسمت password را خالی بگذارید. سپس روی گزینه go کلیک کنید.

ساخت پایگاه ‌داده و ایجاد User

اکنون نوبت به ساخت پایگاه‌ داده به‌منظور طراحی وب با گوشی می‌‌رسد، برای ایجاد پایگاه‌ داده روی گزینه New کلیک کنید.

ساخت پایگاه _داده و ایجاد User

 در قسمت Database Name یک نام دلخواه برای پایگاه داده خود وارد کنید. سپس گزینه  Createرا انتخاب کنید. اکنون با پیغامی مبتنی بر اینکه پایگاه داده شما با موفقیت ساخته شده مواجه می‌شوید. در قسمت more وارد قسمت Privileges شوید. در قسمت Add User یک نام کاربری دلخواه ایجاد کنید و در قسمت هاست، گزینه Local را انتخاب نمایید. اکنون یک پسورد برای User خود وارد کنید. توجه داشته باشید پسورد به کوچکی و بزرگی حروف حساس است. اکنون گزینه Check All را فعال کنید و گزینه Go را بزنید. به همین سادگی شما یک User ایجاد کردید.

راه‌اندازی وردپرس برای طراحی وب با گوشی

اکنون وارد مرورگر شوید و آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگر تایپ کنید.

 

http://Localhost:8080/FILE-NAME

 

به جای FILE-NAME نام فایل وردپرس که در مرحله دوم تغییر دادید را وارد کنید. اگر تمام مراحل را درست انجام داده باشید. اکنون باید صفحه نصب وردپرس برای شما نمایش داده شود. روی گزینه «بزن بریم» کلیک کنید. در صفحه باز شده نام پایگاه داده، نام کاربری یا همان یوزر و پسورد که در مرحله قبل انتخاب کردید را وارد کنید. روی گزینه «فرستادن» کلیک کنید.

 

در صفحه جدید گزینه «راه‌اندازی نصب» را انتخاب کنید. صفحه دیگری برای شما باز می‌شود. عنوان سایت و نام کاربری خود را به‌دلخواه وارد کنید. اکنون یک پسورد قوی برای سایت وردپرسی خود انتخاب کنید. می‌توانید از پسوردهای تصادفی وردپرس نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید‌، برای هر بار ورود به پیشخوان وردپرس به این رمز و نام کاربری احتیاج دارید. سپس یک نشانی ایمیل معتبر وارد کرده و گزینه «راه‌اندازی وردپرس» را انتخاب کنید.

اکنون با فشردن گزینه «ورود» وارد پیشخوان وردپرس می‌شوید و می‌توانید با انتخاب پوسته یا قالب دلخواه طراحی سایت خود را با یک گوشی شروع کنید.

برای اطمینان از نصب صحیح وردپرس، آدرس زیر را در مرورگر خود وارد کنید.

 

http://Localhost:8080/FILE-NAME

 

صفحه پیش‌فرض وردپرس برای شما باز می‌شود. هر تغییری که در سایت خود ایجاد کنید، از این صفحه قابل مشاهده است. پس از ایجاد هر تغییر باید صفحه را رفرش کنید.

 

امیدواریم که آموزش نصب وردپرس برای طراحی وب با گوشی مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

ویبلی (weebly)

اپلیکیشن ویبلی نیز از اپلیکیشن‌های مشهور در زمینه طراحی سایت با موبایل است که توانسته جایگاه خوبی را در این زمینه به دست آورد. شما می‌توانید این اپلیکیشن دوست‌داشتنی را از گوگل‌پلی استور دانلود کنید. ویژگی جذاب این اپلیکیشن این است که می‌توانید وب‌سایت خود را به‌صورت کاملاً آفلاین طراحی کنید و هر زمان که تمایل داشتید آن را منتشر کنید. این اپلیکیشن کاربردی برای سایت‌های اصلی به‌صورت رایگان در دسترس است، اما اگر شما می‌خواهید از آن برای طراحی سایت فروشگاهی کوچک خود استفاده کنید مجبور به پرداخت حق اشتراک ماهانه هستید.

طراحی-سایت-با-گوشی-weebly

گوددی (goDaddy)​

اپلیکیشن گو ددی با همان نام جذابش برای ما ایرانی‌ها، توانسته رتبه یک اپلیکیشن‌های سایت ساز خارجی را از آن خود کند. ویژگی برجسته‌ این اپلیکیشن دسترسی به ویژگی‌های قدرتمند بهینه‌سازی موتور جست‌وجو، ابزارهای بازاریابی ایمیلی و رسانه‌های اجتماعی است.

به‌هرحال اگر قصد ندارید، درباره‌ سفارشی‌سازی‌های بی‌نهایت وب‌سایت خودتان وسواس به خرج دهید و تمرکز شما بیشتر روی طراحی یک سایت قابل‌قبول است، این اپلیکیشن می‌تواند نیاز شما را مرتفع کند.

طراحی-سایت-با-گوشی-godaddy

Simdif

و اما اپلیکیشن سایت ساز خارجی دیگری که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، اپلیکیشن simdif است. با این اپلیکیشن نیز می‌توانید به‌سادگی و در نهایت سرعت سایت خود را در حوزه تخصصی‌تان فقط با یک گوشی هوشمند طراحی کنید. این نرم‌افزار برای اندروید، آیفون و نسخه وب طراحی شده است. علاوه‌برآن، ویژگی برجسته‌ دیگر این اپلیکیشن که آن را از رقبای خود متمایز می‌کند ارائه هاست رایگان و بدون تبلیغات است.

امکان طراحی سایت با گوشی تا هفت صفحه با simdif  رایگان است. همچنین شما می‌توانید سؤالات خود را با پشتیبان‌های برنامه در میان بگذارید و نیز از راهنماهای داخل اپلیکیشن برای طراحی سایت کاربرپسند و دارای سئوی مناسب استفاده کنید

طراحی-وب-سایت-با-گوشی-simdif

سایت ساز wix

برای استفاده از این سایت ساز فوق‌العاده باید وارد سایت آن به آدرس  www.wix.com شوید. یکی از امکانات جالبی که wix برای کاربرانش در نظر گرفته است، امکان ویرایش ویوی موبایلی سایت در طراحی سایت با گوشی است. به این معنی که سایت شما در گوشی کاربران به چه شکلی دیده می‌شود.

هاست رایگان از دیگر امکانات جالب‌توجهی است که این سایت ساز حرفه‌ای در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، البته اگر شما بخواهید سایت تجاری طراحی کنید، مجبور به پرداخت هزینه‌ هاست هستید. به‌هرحال دامنه‌ رایگان را به مدت یک سال مهمان دستان سخاوتمند wix خواهید بود. سئوی قدرتمند از دیگر ویژگی‌های جالب wix است.

طراحی-سایت-با-گوشی-wix

و اما می‌رسیم به قسمت جذاب داستان! شما به‌راحتی و فقط با چند دقیقه صرف زمان می‌توانید لوگوی سایت خود را در لوگوساز حرفه‌ای wix طراحی کنید. حتماً تا الان شما هم ترغیب شده‌اید تا سایت خودتان را در wix طراحی کنید اما متأسفانه ایران عزیز ما، توسط این سایت ساز جذاب تحریم شده ‌است. بااین‌وجود درصورتی‌که بخواهید سایتی انگلیسی‌زبان با دامنه و هاستی که خودتان تهیه کرده‌اید طراحی کنید، مشکلی نخواهید داشت.

سایت ساز wix

 

به‌هرحال با تمام ویژگی‌های جذاب و کاربردی که اپلیکیشن‌های خارجی طراحی وب با گوشی، در اختیار ما قرار می‌دهند اگر آشنایی کافی با زبان انگلیسی نداشته باشید، کار با این نرم‌افزارها نه‌تنها جذاب  و راحت نخواهد بود بلکه شما را از ادامه‌ این مسیر منصرف می‌کند. خبر خوب اینکه، خوشبختانه برنامه‌نویسان ایرانی نیز بیکار ننشسته‌اند و سایت سازهای خوبی را در این زمینه ارائه کرده‌اند. در ادامه به معرفی این سایت‌‌های طراحی وب با گوشی می‌پردازیم.

طراحی سایت با گوشی موبایل توسط سایت سازهای ایرانی

سایت ساز ایرانی پرتال

در دنیای طراحی وب با گوشی، پرتال از آن دسته سایت سازهای ایرانی است که حرفی برای گفتن دارد. شما می‌توانید با این سایت ساز ایرانی، به‌سادگی و در مدت‌زمان کوتاهی سایت فروشگاهی خودتان یا وب‌سایت شخصی خود را بسازید. ویژگی بسیار کاربردی و جالب‌توجهی که در این اپلیکیشن ایجاد شده است، امکان ایجاد درگاه پرداخت، چت آنلاین و امکانات ایجاد انواع کوپن‌های تخفیفی برای مشتریان وب‌سایت‌های فروشگاهی است.

پس از اینکه به مدت یک هفته از امکانات و قالب‌های متنوع پرتال استفاده کردید، سایت خود را مدیریت نمودید و از راحتی کار با پرتال لذت بردید، وقت آن رسیده است که در مورد خرید اشتراک سالیانه پرتال تصمیم بگیرید.

طراحی-سایت-با-گوشی-توسط-سایت-ساز-ایرانی-پرتال

سایت ساز ایرانی وبزی

وبزی نیز توانسته است توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. وبزی دارای انواع قالب‌های فروشگاهی، شرکتی، خبری و غیره است. همچنین تمامی قالب‌های وبزی واکنش‌گرا و ریسپانسیو هستند و سایز آنها متناسب با صفحه گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ تغییر می‌کند. سرعت بارگذاری وبزی از دیگر نقاط قوت این سایت ساز ایرانی است. شما می‌توانید از تمام امکانات وبزی به مدت یک هفته به‌صورت رایگان استفاده کنید و در صورت تمایل، اشتراک آن را خریداری کنید و به جمع طراحان وب با گوشی بپیوندید.

سایت سازهای بسیار دیگری در دنیای طراحی وب با گوشی وجود دارد، ما در اینجا به معرفی مشهورترین‌ها بسنده کردیم. سؤال اساسی که در اینجا مطرح می‌شود این است که:

طراحی-سایت-با-گوشی-توسط-سایت-ساز-ایرانی-وبزی

معیارهای انتخاب سایت ساز مناسب برای طراحی وب با گوشی موبایل

1.     راحتی استفاده از سایت ساز

قطعاً اولین موردی که اهمیت بسزایی دارد، راحتی کار با سایت ساز است، یا به قول انگلیسی‌ها یک‌تکه کیک! برای اینکه متوجه شوید آیا کار با سایت ساز موردنظرتان به شیرینی و راحتی خوردن یک‌تکه کیک هست یا نه؟ می‌توانید در سایت ساز موردنظرتان ثبت‌نام کنید و خودتان کار با آن را بسنجید. تقریباً تمام سایت سازهای دنیای طراحی وب با گوشی دارای امکانات رایگان به مدت یک هفته هستند.

 

2.     امکانات سایت ساز

با توجه به نوع سایتی که قصد طراحی آن را دارید، نیازهای متفاوتی نیز خواهید داشت. در هنگام تست سایت از وجود امکانات موردنیاز خود اطمینان حاصل کنید. برای مثال اگر شما قصد فروش کالاهای غیرفیزیکی را دارید و محصولات شما دانلودی هستند، مطمئن شوید که امکانات فروش این‌گونه محصولات در سایت ساز موردنظرتان فراهم است.

سایت ساز انتخابی باید توانایی ارائه امکانات مدیریت و ویرایش آسان محتوا را داشته باشد، منظور ما از محتوا صرفاً محتواهای متنی نیست، امکانات اضافه‌کردن محتواهای ویدئویی، صوتی، تصویری و فایلی در طراحی وب با گوشی بسیار حائز اهمیت است.

همچنین وجود امکاناتی نظیر ایمیل مارکتینگ و ریسپانسیو بودن سایت ساز برای طراحی وب با گوشی اهمیت بسزایی دارد.

 

3.     سرعت بارگذاری و عملکرد سایت

حتماً برای شما هم پیش‌آمده است که وارد سایتی شده‌اید اما به علت سرعت بارگذاری پایین سایت، از دیدن سایت منصرف شده و اطلاعات یا نیازهای خود را در سایت‌های دیگر جست‌وجو کرده‌اید. پس اگر می‌خواهید کاربران با سایت شما چنین رفتاری نداشته باشند و به علت سرعت پایین بارگذاری سایت از آن خارج نشوند در هنگام انتخاب سایت ساز به این نکته توجه کنید.

نکته‌ دیگری که لازم است به آن توجه شود، عملکرد مناسب سایت است، به این معنی که سایت به‌صورت مداوم با مشکلات فنی روبه‌رو نباشد و از تیم پشتیبانی قوی برخوردار باشد.

 

4.     قالب‌های زیبا و کاربردی سایت ساز

اگر شما سایتی بسیار کاربردی، با امکانات و ویژگی‌های جذاب با گوشی طراحی کنید، درصورتی‌که ظاهر سایت شما زیبا و کار با آن برای کاربران راحت نباشد، بدون تعارف شما وقت و انرژی خود را هدر داده‌اید. وجود قالب‌های متنوع و زیبا در انتخاب سایت ساز مناسب در طراحی وب با گوشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از انتخاب قالب‌های شلوغ و پر از رنگ و لعاب که کاربران را سردرگم می‌کند پرهیز کنید. تنوع قالب‌ها نیز مهم است تا دست شما برای انتخاب آزاد باشد.

 

5.     سئوی سایت

یکی دیگر از مواردی که عدم وجود آن در سایت شما تمام رشته‌هایتان را پنبه می‌کند، عدم سئوی مناسب سایت است. تا زمانی که سایت شما در نتایج اولیه‌ جست‌وجوهای گوگل سردر نیاورد، پیشرفت و موفقیت سایت شما با مشکلات جدی روبرو خواهد شد.

 

6.     امکانات پشتیبانی سایت ساز

در مسیر طراحی سایت با موبایل، مواجه با مشکلات و دردسرهای این ‌کار اجتناب‌ناپذیر است. به‌خصوص اگر مبتدی باشید نیاز به یک همراه و پشتیبان دارید. از خدمات پشتیبانی سایت ساز خود مطمئن شوید. می‌توانید با یک تماس با پشتیبانی سایت از شرایط آن آگاهی پیدا کنید. همچنین درصورتی‌که سایت با مشکلات فنی مواجه شود، وجود تیم پشتیبانی قوی ضروری است تا به‌خصوص کسب‌وکارها ضربه نخورند و سایت بلافاصله در دسترس کاربران قرار بگیرد.

مزایای طراحی وب با گوشی

1.     دسترسی آسان

اولین و مهم‌ترین مزیت طراحی وب با گوشی، امکان استفاده سریع و راحت برای همگان است. چرا که امروزه تقریباً تمام مردم حداقل یک گوشی هوشمند را دارند. شما به‌سادگی می‌توانید در هر مکان و زمانی وب‌سایت خودتان را طراحی و مهم‌تر از آن مدیریت کنید. اگر وب‌سایت طراحی شده با گوشی دارای امکانات چت آنلاین باشد، به‌راحتی می‌توانید پاسخگوی سؤالات و نیازهای مشتریانتان باشید.

2.     امکان استفاده آسان برای همه

شما می‌توانید به‌سادگی و بدون نیاز به هیچ دانش کدنویسی، وب‌سایت دلخواه خودتان را فقط با یک گوشی طراحی کنید. سادگی در نصب و راه‌اندازی، امکان استفاده از قالب‌های آماده و زیبا، مدیریت آسان وب‌سایت از دیگر مزایای طراحی وب با گوشی است. حتی اگر قبلاً تجربه کار با این‌گونه اپلیکیشن‌ها را نیز نداشته‌اید، نیاز به آموزش‌های پیچیده و سخت نخواهید داشت و تجربه‌ کار با سایت سازها برای شما خاطره‌انگیز خواهد شد.

3.     قیمت پایین طراحی وب با گوشی

اگر بخواهید خدمات طراحی سایت خود را به یک برنامه‌نویس بدهید یا از شرکت‌های برنامه‌نویسی خدمات طراحی وب خریداری کنید، با قیمت‌های سرسام‌آوری مواجه خواهید شد که قطعاً برای کسب‌وکارهای نوپا که به‌تازگی می‌خواهند در دنیای رو به گسترش وب قدم بگذارند کار چندان به صرفه‌ای نخواهد بود. درحالی‌که خودتان به‌راحتی و فقط با یک گوشی، با صرف هزینه بسیار پایین می‌توانید این کار را انجام دهید.

4.     امکان انتخاب قالب‌های متنوع و آماده

طراحی قالب‌های سایت کار زمان‌بر و نسبتاً سختی است. اما با استفاده از قالب‌های آماده در سایت سازها شما می‌توانید فقط با چند کلیک قالب موردنظر خود را روی سایتتان پیاده‌ کنید. شما می‌توانید پیش‌نمایش هرکدام را مشاهده کرده و سپس به نصب یا خرید اقدام آن کنید.

5.     امکانات به‌روزرسانی

با استفاده از سایت سازها و یا اپلیکیشن‌های طراحی سایت با گوشی دیگر نگران به‌روزرسانی‌های سایت خود نخواهید بود. هر زمان که این سایت سازها یا اپلیکیشن‌ها به‌روزرسانی شوند شما نیز می‌توانید نسخه جدید را دریافت کنید و سایت خود را به‌روز نگه دارید. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، هزینه‎ به‌روزرسانی‌های آنهاست که می‌توانید برای اطلاع از شرایط آن با پشتیبانی سایت یا اپلیکیشن تماس بگیرید.

6.     امکان ایجاد سایت‌های ریسپانسیو

این مورد نیز یکی از مزایای طراحی سایت با گوشی به شمار می‌رود چرا که تأثیر قابل‌توجهی در سئوی سایت شما دارد و می‌تواند آن را در نتایج جست‌وجوی گوگل ثبت کند. کاربران با دستگاه‌های مختلفی از سایت شما بازدید می‌کنند، ریسپانسیو بودن سایت این امکان را ایجاد می‌کند تا سایت متناسب با ابعاد دستگاه کوچک یا بزرگ شود و در نتیجه تجربه کاربری خوبی را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند.

7.     صرفه‌جویی در زمان

با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی وب با گوشی یا سایت سازها می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی سایت خود را طراحی کنید و وارد دنیای وب شوید.

معایب طراحی سایت با گوشی

با وجود تمام امتیازاتی که سایت سازها و اپلیکیشن‌های طراحی وب با گوشی دارند، نمی‌توانند یک سایت حرفه‌ای برای شما طراحی کنند. اگر به دنبال ارتقای کسب‌وکار خود هستید شاید در ابتدای کار این سایت سازها بتوانند به شما کمک کنند اما در گذر زمان نیاز به یک سایت حرفه‌ای و با امکانات بیشتر را حس خواهید کرد.

سخن پایانی

همان‌طور که گفته شد، قبل از انتخاب سایت ساز مناسب ابتدا تعدادی از آنها را تست کنید و پس از اطمینان از  اینکه سایت ساز انتخابی ویژگی‌های لازم را دارد، سایت خود را طراحی کنید. به یاد داشته باشید سایت سازها و برنامه‌های طراحی وب با گوشی تا کنون نتوانسته‌اند نیاز کاربران را برای ایجاد یک سایت حرفه‌ای مرتفع کنند. درصورتی‌که به لپ‌تاپ یا کامپیوتر دسترسی دارید، پیشنهاد ما استفاده از CMS یا همان سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها